Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

I-landsproblem

Publicerad 2012-02-03 21:15:00 i MathildaOhlsson,



Idag i skolan så gick min tummnagel av som sagt. Jag hatar verkligen när man har en kort nagel och sen resten långa så letade upp lösnaglar vi har här hemma. Men då är limmet till naglarna lsut så får använda karlsson klister, det är nog inte det bästa men vad gör man inte för en nagel? haha. Men då tänktejag att jag måste ju måla alla naglarna så man inte ser att det är en lösnagel, Men nagellacket är typ slut och jag har en hand kvar kul? nej... men nu ska jag krama ut burken på det sista så jag kan få mina naglar fina haha :P


// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela