Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

9/2

Publicerad 2012-02-09 16:20:44 i MathildaOhlsson,

Hej,
Kom hem från skolan för 40 min sen, Vi Behövde inte gå på hela Engelskan bara att vi gick dit och tog närvaro så fick vi jobba hemma sen :) Så tog 15.19 tåget hem och nu sitter jag här och försköker få min mobil och data att sammarbeta men dem verkar inte vilja det så ni får ingen dagens idag.. haha Jag som hade varit så duktig och tagit bild och allt ;) Natur provet idag gick bra tror jag det känns bra iallafall :) sen så hade vi matte och Svenska inte så jobbig dag :) Nu ska jag fika lite och sen så ska jag plugga psykologi eftersom det ä rprov i mrn -.- men det känns ganska lungt med det ;) Inte roligare liv en så ;)

// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela