Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

7/2

Publicerad 2012-02-07 11:58:29 i MatildaNakev,

Vet att det var en evighet sen jag blogga. Men tänker inte skriva om dagarna jag inte bloggat. Orkar inte och det har varit så mycket så det skulle bli typ en bok.

Just nu sitter jag och väntar på att spanskan ska börja. Det är sista lektionen för idag så det är väldigt skönt. Efter skolan så ska jag och mathilda hem till mormor, måste hämta nycklar där sen ikväll ska vi sova hos pappa. Vet inte om det blir någon träning ikväll eller inte. Är fortfarande sjuk. Nu börjar det bli så att jag känner mig helt slut i kroppen hela tiden. Känne rmig hela tiden trött och orkar inget längre. Vet inte vad det är. Hur ycket jag än sover så gör det ingen skillnad. Blir galen. Kanske fått nått jäkla virus som går nu....

Nej men vi hörs senare!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela