Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

3/2

Publicerad 2012-02-03 20:43:26 i MathildaOhlsson,

Hej, Skolan var som en helt vanliga dag och det hände inget speciellt. På lunchen så åt jag och Matilda på donken för vi har lång lunch på fredagar. Sen på efter lunchen så hade vi natur och sam. Slutade 15.20 och tog 15.49 tåget med Lovisa hem :) Har inte gjort något speciellt sen jag kom hem, har kollat på tv och ätit lite. Har även sörjt min tumnagel som gått av haha :P Mina naglar är väldigt viktiga för mig eller inte viktiga så men har alltid långa naglar typ :P haha vad töntig jag är....

I helgen så är det pingis, så kommer inte få vila något jag som har massa med plugg att göra.. ska läsa lite nu tror jag eller får se. Kommer inte blogga något under helgen tror jag men vi får se ;)

// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela