Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

11/2

Publicerad 2012-02-11 21:02:29 i MathildaOhlsson,

Hej!

Har inte gjort något idag typ flrutom att kollat på One Tree Hill, skönt att inte göra så mycket. Skulle egentligen behövt gjort matte och engelska men orakde verkligen så det får bli i mrn istället.
Ska lägga mig om en timme för i mrn ska jag göra något som jag inte gjort på ett år nämligen vara med på en pingis match. Får väl se hur det går eftersom jag inte har tränat på ett år bara små spelat lite när jag hållt i träningar. Men vi får se hur det går. Det ska faktiskt bli lite roligt att spela för är lite sugen på att börja spela igen. Iallafall så ska jag då upp vid sju så där försvann min sovmorgon men överlever nog ;) Efter det så ska jag fixa några saker och sen göra skolarbete.

Nu ska jag väl inte göra så mycket mer eller jo äta middag för pappa kom hem nu kul? nej har varit hungrig dem senaste 100000 timmarna och jag blir inte den gladaste när jag är hungrig. Kunde väl ha gjort egen mat men trodde han skulle kommit hem lite tidigare.. Aja ska inte klaga får iallafalll mat.

Vi hörs i mrn förhoppningsvis en glad Mathilda med många vinster haha ;)


// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela