Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Plugg och ännu mer plugg

Publicerad 2012-12-11 20:46:44 i MathildaOhlsson,

Har inte haft en så intresant dag idag, först
 
skola som vanligt sen hem och äta middag och sen lite fika mys med familjen och morfar :)
Nu sitter jag framför datorn och skriver på min RoS och sam uppsats. Ska lämna in ett utkast i mrn så ska skriva lite mer så jag kan få feedback på det.
 
Är sjukt stresad över allt just nu vet inte hur jag ska hinna med allt.. Men det är bara kämpa på det är bara en vecka kvar sen får vi lov och det är efterlängtat!
 
 
 Nej, nu ska jag fortsätta skriva!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela