Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Trött!

Publicerad 2012-08-09 21:54:39 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Som sagt är vi i Sverige igen. Åhh jag ville stanna är i Norge! Kommer aldrig glömma den Norge resan, hade de så bra där med mina fina bästavän!♥
 
Igår var vi som sagt på stan jag och Mathilda och jag fick med mig ett par nya svarta jeans hem! Blev ett till par av mina favoriter fast med hög midja denna gång. 

Idag blev det också stan men Mathilda och Bella. Vi satt mest och pratade inne på Wayne´s. Vi hadde mycket att prata om nu haha! Mysigt mysigt.
 
Nu sitter jag i köket och har kollat lite bloggar och sånt. Är så sjukt trött. Tror jag är det för i Norge la vi ju oss tidigt varje dag och gick upp tidigt så det sitter nog i haha :P Tror jag ska lägga mig snart faktiskt. Har ändå inte så mycket att göra :P Men vi får se. 
 
Imorgon har jag inga planer. Känns faktiskt rätt skönt. Ska nog bara stanna hemma och ta det lugnt. Kolla på pretty little liars och så :) Har fastnat för den serien och jag älskar den!
 
Nej men jag skriver imorgon! 
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela