Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Tisdag kväll

Publicerad 2012-08-14 21:27:26 i MathildaOhlsson,

Hej Alla!
 
Har föröskt bloggat hela dagen men så fort jag tagit upp datan så har internet slutat att fungera.. så irriterande...
 
Idag har jag inte gjort något speciellt har bara legat hemma i soffa o kollat på tvn, För vakande fem i morse och hade sjukt ont i halsen så kunde inte somnna om så log vaken i tre timmar innan jag kunde somna igen. Sov två timmar ungefär. Jag hade hoppats på att det skulle ha gått över när jag vakna men det hade det inte, efter ett tag så fick jag huvudvärk och fick ont i hela kroppen eller jag i lederna.. Tog en alvedon vid lunch tiden så det blev lite bättre men nu börjar det komma tillbaka igen..
Får hoppas på att det har försvunnit till i mrn eller att det är bättre iallafall.
Just nu är jag ensam hemma, men de andra kommer snart hem för de har varit borta o kollat på raggarbilare eller något i den stilen.
Nu ska jag kolla lite på tvn o sen ta en alvedon och lägga mig o sova.
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela