Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Sista dagen

Publicerad 2012-08-19 13:43:34 i MatildaNakev,

Hej!

Har precis ätit lunch. Det blev kyckling o ris med sås. Helt okej!
Hr inte gjort mycket hittills idag. Vaknade vid tio, åt frukost o kollade sen på Pretty Little liars. De två sista avsnitten jag hade hemma...

Idag är det ju sista dagen på lovet, men än så länge har vi lov och jag tänker bara ta det lugnt idag. Kan behövas för snart startar tvåan med allt vad det innebär. Måste även packa upp mina resväskor idag o göra i ordning lite på rummet så det är i ordning nu när vardagen drar igång igen. Då kan de vs skönt att ha rent o snyggt. Ska även ta ett bad ikväll med hår inpackning o sånt, så man är fräsch o fin. Ska även lägga i ordning alla skolblock o pennskrin o sånt ikväll, så det är gjort.

Men först ska jag lata mig lite mer i min säng o kolla på något program på datan. Det är tillåtet idag då det är absolut sista dagen på detta sommarlov.

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela