Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Onsdag

Publicerad 2012-08-29 11:26:06 i MatildaNakev,

Hej!
 
Idag är det onsdag och jag är ledig. Kommer vara det några onsdagar på än så länge obestämd tid så vi får se hur länge det blir. Jag vaknade kvart i nio och låg då länge och drog mig i sängen, så skönt! Sen jag gick upp har jag bara ätit frukost och bara suttit och klickat runt på datan.
 
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. är ju förkyld så tror det kan beövas med lite vila. Hoppas på att jag snart blir frisk igen. Ska även få lite skolarbee gjort så som matte och samhällskunskap. Nej nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite, känner att jag börjar få huvudvärk också... sen blir det lunch!
 
Vi hörs senare, hade tänkt inviga kategorin med hiss och diss idag.
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela