Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Nytt i garderoben

Publicerad 2012-08-20 21:39:45 i MathildaOhlsson,

Idag så fick jag hem tre tröjor som jag bestälde från hm förra veckan. Egentligen skulle två av tröjorna kommit senare en i november och en i slutet i augusti, men allt kom idag så det var ju bra!
Bestälde även ett "hårband" som man har istället för mössa eller vad man ska säga haha.
 
 
En vanliga enkel kofta, alltid bra att ha!
 
 
Bilderna är inte dem bästa menmen.
 
Nu ska jag göra mig klar för sängen och sen sova. Morondagen börjar med sovmrogon till 9.45 och sedan slutar vi 16.15 tror jag att det var.
 
Godnatt// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela