Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Jobba

Publicerad 2012-08-16 12:49:00 i MathildaOhlsson,

Hej allesammans!
 
Har varit vaken två timmar knappt.. jag som skulle vara duktig och gå upp i tid men nej haha :P En av de få dagarna på lovet som jag sovit så länge haha..
 
Har ätit lite frukost och frågat ut min lillebror om hur nya skolan var o så. Han började i gymnasiet idag, det känns så konstigt, för det känns som det var igår som jag var en nervös liten etta som kom första dagen till en ny skola. Det här första året i gymnasiet har gått så himla fort, så det känns väldigt konstigt att börja skolan  på måndag och det kommer springa runt nya ettor där som är lika virriga som vi var första dagarna haha.
 
Nu ska jag borsta mina tänder och sedan gå och städa trapphusen här jag bor och i ett annat hus. Har det som ett jobb eller vad man ska säga städar trapphusen en gång i veckan o det tar ungefär 3-4 timmar så lite pengar får jag på en måndad, bättre inget alls!
 
Ha en bra dag alla!!
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela