Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Jahapp

Publicerad 2012-08-27 20:21:04 i MatildaNakev,

Och då var den här. Det jag gått och fruktat och bara väntat på. Hej och välkommen kära förkylning, jag tar emot dig med öppna armar och är glad att träffa dig igen. NOOOT!!! Usch helskotta då var man förkyld då. Roligt? Nej inte nånstans. Men hade mina aningar att jag skulle råka ut för förkylning då tjejkompisarna är det... Aja hoppas de blir en snabb en.
 
Sitter iaf och snorar som en tog och halsen värker mer och mer ju för varje timme som tickar förbi.
Känns som jag kom hem från skolan nyss men insåg precis när jag kolla på klockan att de va liksom fyra och en halv timme sen. Vart har tiden tagit vägen? Aja.
Skolan var bra. Idag hade vi första lektionen i både entreprenörskap och Rätten och samhället. Båda lärarna verkar bra och det ska nog bli roligt att läsa båda ämnena. Entreprenörskap läser dock inte hela klassen dp jag valde det som mitt individuella val. Dem som läser de från min klass är jag, Mathilda, Fannie och Jennifer.
 
Hemma har jag kollar runt lite på datan, jobbat lite matte och lite samhällskunskap så jag känner mig nöjd med det. Speciellt med tanke på att jag bara sitter och nyser och snyter mig varannan minut så har jag faktiskt fått en hel del gjort. Bra Mathilda nu ska du bara fortsätta såhär ända fram tills i juni då sommarlovet kommer igen....
Nej nu ska jag gå upp och ta bort sminket och sen krypa ner i sängen framför tv:en och tillbringa restan av tiden där. Hushållspappret och förkylningen står för sällskapet ikväll.
 
Imorgon är det iaf litesovmorgon så kan sova ut och hoppas på att det blir lite bättre tills imorgon. Men med tanke på att Mathilda varit förkyld i två veckor nu så känns de som att jag också får dras med förkylningen i minst en vecka. Åhh har jag sagt hur mycket jag hatar att vara förkyld? Men då vet ni de nu iaf om ni inte förstod det i början på mitt inlägg ;)
 
Nej, sängen o tv:en var det nu ju!
 
Tänkte att jag kunde bjuda på en bild på Mathilda och mig då ingen av oss var förkylda!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela