Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Innebandy

Publicerad 2012-08-25 12:19:52 i MatildaNakev,

Hejsan!!
 
Sitter i köket och har precis ätit. Blev köttfärsås med spagetti. Sminket och på och ska snart klä på mig och även borsta tänderna. Klockan 13.07 ska jag ta bussen in mot stan. Ska av vid fyrishov och möta upp Mathilda där för att se Storvretas träningsmatch mot Mora. Åhh de va så längesen man såg innebandy nu, finalen var ju 21 april o sen dess har jag inte sett någon innebandy. Ska bli roligt att se dem spela idag även om det bara är träningsmatch :)
 
Efter det ska jag med Mathilda ner på stan, hon skulle köpa en mascara sen ska jag möta upp Pappa som kommer hem från Norg idag och min lillebror för att äta middag nånstans. Får se vart vi hamnar. Sen ska jag hem till pappa och vara där i några dagar. Vet dock inte hur länge då jag inte vet hur länge han kommer vara kvar men de får jag säkert reda på ikväll. Nej nu var det tandborstning och sen byta om som stod på schemat. Har inte ens bestämt mig vad jag ska ha på mig än haha.
 
Skriver mer ikväll!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela