Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Ingefärs te

Publicerad 2012-08-18 22:08:15 i MathildaOhlsson,

HAr precis drukit upp mitt ingefära te så det kanske släpper i halsen, för vill gärna kunna prata i mrn när det kommer folk hit för att fira Michael.. :)
 
MEn ska gå o lägga mig om en stund senast elva ska jag ligga i sängen så jag kommer in i sömnrytmen igen efter sommaren.
Filmen var helt okej men förstod inte allt eftersom jag somnade en stund i början, Men det jag såg var helt okej o spännande. Ska kolla på den nya Hamilton filmen när den kommer ut på Bio :)
 
 
Godnatt // Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela