Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Helg!

Publicerad 2012-08-31 17:14:51 i MatildaNakev,

Hejsan alla fina! Hur mår ni? Själv mår jag bra idag, fick goda nyheter imorse så det kändes lite extra bra. Och sen så är det ju helg nu, vilket ska bli skönt.
 
Skolan gick bra som vanligt. Vi hade bara två lektioner idag, eller nej tre lektioner men två ämnen om man ska vara korrekt. För Rätten och samhället som är första ämnet är indelat i två lektioner så först är det liksom rätten och samhället, lunch, rätten och samhället och tillsist entreprenörskap. Bara roliga ämnen på fredagar helt enkelt.
 
Nu sitter jag hemma i köket vilket jag har gjort den senaste timmen. Så fort jag kom hem hoppa jag i min rosa mjukisdress och sen satt jag mig här. Läser bloggar, lyssnar på musik och bara chillar helt enkelt. Så skönt!
Ikväll kommer mina kusiner med familj hit på middag, tanken va att vi skulle ha en liten "grillfest" men som alltid så regnar det idag. Så vi tog nyss beslutet om att tillaga maten inne istället. Låter smart tycker jag. Känner dock att jag börjar få huvudvärk så funderar på att gå och lägga mig en liten stund för att vila lite.
 
Annars så har jag inte så mycket planer för helgen. Blir att vara hemma mest tror jag och bara ta det lugnt. Hoppas även på att förkylningne försvinner så jag slipper dras med den skiten ännu längre. Lite skolarbeta ska jag bocka av tänkte jag.
 
Nej nu blir det soffan för min del en stund så huvudet får vila lite. Slänger upp en bild på mig med!
 
Idag har vi varit duktiga på att lägga upp bilder, inte dem finaste haha menmen och alla är tagna med webbcameran så inte heller bästa kvalitén. Men bättre än inget ;)
//Matilda Nakev
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela