Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Hamilton

Publicerad 2012-08-18 20:39:08 i MathildaOhlsson,

 
Just nu sitter vi o kollar på Hamilton filmen i nationens intresse. KAn inte uttala mig om den är bra eller inte för somna efter tion minuter kanske så har ungefär missat en halv timme av filmen, men nu ska jag hålla mig vaken resten av filmen..! haha
 
Sen jag skrev så har vi ätit middag det blev pizza:) Har även gjort chokladbollar med Michael, om man sägger så här så såg man vilka som blev mina o vilka som blev hans, för han gjorde sina lite större än vad jag gjorde mina haha :)
 
Sen så har Jag inte gjort så mkt mer,, eller har försökt att prata men det går inte så värst bra, så har fått pratförbud haha. MEn det höll i fem tio min kanske men nu ska jag försöka att inte prata så mkt mer ikväll!
 
Nu väntar filmen så hörs senare!
 
 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela