Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

GOD NATT

Publicerad 2012-08-14 22:50:04 i MatildaNakev,

Efter allsången så tog jag ett bad. Brukar inte gilla att bada, vet inte varför, men idag var det rätt skönt o jag låg i en stund. Hade även i hårinpackning i håret så nu är det sjukt lent och doftar UNDERBART! Älskar mitt schampo och balsam och hårinpackning som är av samma märke. Kan lägga upp o tippsa o visa imorgon kanske för tycker att fler bör använda just dem produkterna.
 
Efter badet åt jag mitt kvällsmål och sen satt jag mig i killarnas rum framför datan dem har där. orkade inte sitta framför min lilla minidata och min skoldata har fått virus så den vågar jag inte använda haha!
Idag har jag nog läst alla bloggar 101 gånger ivar om inte mer. Haha tycker att dem borde uppdatera lite mer ;) eller så kanske jag ska skaffa mig ett liv! nej tycker dem borde skriva mer ;)
 
Imorgon ska jag till Mathilda. Ingen av oss skulle göra någonting så tyckte att vi kunda göra ingenting tillsammans isåfall. Haha. Spionera på grannar tror jag vi satt upp som morgondagens syssla ;) Snacka om att vi har brist på saker att göra när man börjar spionera och kolla på vad andra gör! Men då är vi iaf sysselsatta :D
 
Nej nu ska jag borsta igenom håret engång till och sen så ska jag även borsta tänderna. är så trött så får nog kolla att jag tar rätt borste till rätt sak, så jag inte borstar tänderna med hårborsten och håret med tandborsten :P
 
Nej nog för idag.
 
Sov gott alla där ute!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela