Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Frågor

Publicerad 2012-08-14 22:18:24 i MatildaNakev,

BADGIRL/BADBOY:
Tycker du att det är coolt att supa? neej

Kysst en främling? nej

Pussat en tjej? ja

Har du haft sex med mer än 20 Personer? nej

Gråtit inför mer än 10 personer? japp

Smygit ut? nej

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? ja det har jag haft förut

Sovit bredvid någon av samma kön? haha ja många gånger

Sovit brevid någon av motsatt kön? ja

 
HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit dig till sömns? jaa

Gråtit framför någon du älskar? ja

Vaknat av att du gråter? ja

Varit på sol semester? ´ja

Badat i havet? ja

Har haft snöbollskrig? haha ja

Inte sovit på en hel natt? japp

Varit på sjukhuset? ja...

Sovit i över 12 timmar? haha ja gud ja

Sett en film mer än 10 ggr? japp

Bråkat med en vän? ja, fast har nog aldrig haft något riktigt stort eller jätteseriöst bråk. Inte vad jag kan minnas iaf

 
UTSEENDE

 

Hur lång är du? 166 ungefäär

Ögonfärg? blå,grå

Hårfärg? Brunt

Stil? haah har nog ingen speciell. Klär mig i kläder jag tycker är fina och trivs i

 

 

DU TYCKER OM ATT...

Kramas? ja

Kyssas? Ja

Prata? haha ja! det gör jag typ hela tiden

Sova? ja det gör jag

Lyssna på musik? ja, utan musik skulle jag nog inte klara mig länge

Vara ensam? nej hatar det, iaf just nu. Finns perioder då jag gillar det oxå

Att vara kär? Kan vara det bästa och värsta som finns.

Kolla på film? Inte själv, men om man har sällskap så ja

 

 

FRÅGOR

Vad tycker du om kärlek? kan bvara underbart men samtidigt hemskt

När kramade du någon sist? idag

Saknar du någon speciell person? ja

Har du svårt för att bli kär? jag vet inte riktigt, inte jättesvårt men inte heller jättelätt. Något sådär mittimellan

Vem kysste/hånglade du med någon sist? en kille för ett tag sen. vill inte skriva ut namnet

Är du singel? ja
Är du kär? nej
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? nej
Är du rädd för kärleken? Neej, dock är jag rädd för hur sårad man kan bli om det inte blir som man tänk/vill 

 

 
SENASTE PERSONEN SOM...

 

Sov i din säng: jag såklart ;)

Såg dig gråta: mamma

Fick dig att gråta: jag själv      

Smsade dig senast: Ingela

Kramade dig: Vincent

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG

Gråtit: ja

Kramat någon: japp

Pussat någon: ja

Köpt någonting: nej

Sjungit: ja

Saknat någon: aa

 

// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela