Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Blir det några pannkakor?

Publicerad 2012-08-15 14:28:11 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Jag vaknade vid 10 tide, gick då upp och åt min frukost och sen satt jag och kollade på tv:en. Vid halv ett åt jag lunch och sen vid halv två åkte jag med tåget mot skyttorp och tilll Mathilda!
 
Har varit här i snart en timme. Vi har inte gjort något speciellt, utan mathilda har stått och gjort pannkakor till henne och hennes bror. Eller ja hon står fortfarande och steker dem, och vi kan säga såhär att det går såhär. Haha. Hon har iaf gjort klart för sig att hennes blivade barn inte kommer få pannkakor om det inte är så att hennes blivande man är riktigt duktig på att göra just pannkakor. Det låter bra om mathilda vill ha sitt hus kvar.
 
Nej efter att hon gjort klart dem så ska dem äta och sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Kanske sätter oss ute och bara pratar. Ska iaf äta middag här ikväll då mamma jobbar till sju. Vet inte när jag åker hem men det visar sig senare.
 
Vi hörs!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela