Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Badet

Publicerad 2012-08-17 11:13:04 i MatildaNakev,

Hejsan!

Sitter o väntar på att mamma ska bada klart så det blir min tur. Vaknade vid halv tio o har sen dess bara ätit frukost o kollat på tv med mamma.

Sen vid tre ska jag möta upp Mathilda, Malin och Sara vid centralen för att sätta oss nånstans på stan och prata o umgås. Senare vid sex tiden ska vi+ Fannie, Lovisa och Bella hem till min pappa och grilla. Tyvärr ska då inte Sara med och grilla men hon är iaf med på stan. Vi tänkte att vi skulle avsluta vågat sommarlov tillsammans med lite grillmys! Kommer bli super tror jag! Jag och Mathilda sover även hemma hos pappa.

Ska prata med mamma o fråga ifall jag får låna med hennes kamera så jag kan få upp lite bilder här. Min kamera blev stulen för två år sen så jag har ingen, men har ju inte fått någon födelsedagspresent av min morbror än o ska få en kamera i present nästa gång han kommer hit till Uppsala :D då ska jag bli duktig på att ta o lägga upp bilder här :D

Nu kom mamma precis ut ur badet så nu är det min tur att fräscha till mig lite!

// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela