Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Avslappnande

Publicerad 2012-08-14 17:31:21 i MatildaNakev,

Hej alla glada! Eller ja hej på er andra oxå som kanske inte är glada.

Just nu sitter jag ute på altanen under en filt och läser massa bloggar på ipaden. Har suttit inne framför datan hela dagen så tog med mig en filt o paddan o satte mig här ute. Skönt att få lite friskluft och känns riktigt avslappnande och ganska mysigt o höra dem glada barnen leka i lekplatsen. Deras skratt smittar av sig i jag kan inte göra annat än att le åt dem. O nej nu ska jag in o pussa på min lilla prins som kom hem från dagis nyss innan jag sätter mig här ute igen! :)

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela