Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

9/8

Publicerad 2012-08-09 12:46:07 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
I tisdags kväll kom jag o Matilda hem, efter tio toppen dagar i Norge! Kommer aldrig glömma dena Norge resa! <3
Åkte hem till pappa på kvällen och pratade lite med mina syskon och sen så la jag mig o sova.
 
Igår vaknade jag vid nio och låg kvar i sängen till halv tio då jag pallade mig upp och gick ut o gick en PW på 3.4 km riktigt skönt var det!
 
Sen så åkte jag in till stan med 13.23 tåget för att träffa Matilda och shoppa lite :) Fick med mig hem ett par jeans och en tröja/topp eller vad man ska kalla det ;)
Åkte hem med 16.49 tåget, för sen kl.18 skiulle vi bara hoa min faster för hon fyllde år i går :)
Så då blev det lite firande där med kakor, bullar och tårta :) Det är det sista söt sakerna jag ska äta fram till min lillebror fyller år om lite mer än en vecka. För ska försöka att inte äta så mkt godis och kakor och så för äter alldeles för mkt av sånt..
 
Idag så  vaknade jag åter igen vid nio, låg kvar i sängen en stund för ingen annan var uppe så då ville inte jag heller gå upp och äta fruksot ensam haha :P
Efter att jag ätit frukost så har jag kolla på två avsnitt av DH.
 
Ska ta o städa lite i mitt rum nu och sen fixa mig för att åka in till stan och träffa Matilda och Bella ! :)
 
// Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela