Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

3/8

Publicerad 2012-08-03 17:48:05 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Idag har vi jobbat på morgonen och lite på förmiddagen. Vi skulle grilla kyckling i butiken (ni vet sån där färdiggrillad som man kan köpa) och då lyckas jag såklart bränna mig på armbågen och har fått en ganska stor brännblåsa... ont som fan gjorde det då och nu gör det också lite ont. Aja det går ju över nångång.
 
Sen åkte vi till IKEA och köpte en massa saker och då menar jag en MASSA saker. Haha. Min morbror ska ha ett skåp eller vad man ska säga i vardagsrummet och då var det en massa saker till det man skulle ha också. Vi ska montera det på söndags så då kan ni få bilder när det är klart.
 
Nu har jag och mathilda precis plattat våra hår och sminkat oss lite till. Vi ska ut och äta snart och efter det blir det bio. Vi ska se filmen What to expect. Blir nog jätte roligt och gott med mat på restaurang :D
Nej nu måste vi byta om. Så vi är klara att åka om en stund!
 
En bild på oss från när vi fixade oss lite :)
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela