Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

28/8

Publicerad 2012-08-28 21:11:50 i MathildaOhlsson,

Godkväll alla fina!
 
 
HAde ju som sagt bara en riktig lektion idag,Historia. På historien håller vi på med ett grupparbete men det går inte så bra för min grupp vi satt bara o prata om annat än det vi skulle göra. Slutade 16.15 och tog då 16.49 tåget hem med Lovisa. Kom hem vid halv sex kanske eller så. Har inte gjort så mkt från jag kom hem, har kollat lite på videos på youtube hur man gör olika frisyrer och så.
Har kollat på ung o bortskämd och drukit lite te.
Nu sitter jag och kollar på Svenska hollywoodfurar. Ska gå och lägga mig direkt efter så jag orkar upp i mrn.
I mrn blir det en kort och skön dag.
 
 
 

Älskar den här muggen, fick den när jag konfimerade mig av min kusin och hennes man :) Tyvärr har den gått sönder eller vad man ska säga men det kan nog gå och fixa!
 
Godnatt// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela