Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

27/8

Publicerad 2012-08-27 21:16:27 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Siiter ny duschad i sängen  med ny målade naglar och känner mig fin igen när naglarna är fina. Ska snart hoppa i säng men ska gå o göra min familj lite sällskap.
Idag har det inte hänt speciellt mkt efter skolan. Det började med att tåget var en halv timme tjugo min sent. Tog tåget hem till mamma o fikade lite där innan jag fortsatte min resa hem till pappa. När jag kom hem så stannade jag lite hos farmor och farfar först för att prata lite med dem. Fortsatte sedan hem och tog en alvedon och slog på ett oth avsnitt. Har tagit det lungt mest hela kvällen. Skulle väl ha behövt göra lite historia men pallade inte för orkar inte sitta o leta fakta haha :P så får sätta fart på lektionen i mrn istället.
 
I mrn är det sov morgon så kan sova en och halv timme längre skönt! Men slutar kvart över fyra så det är ju inte så himla roligt..
Nej nu ska jag fortsätta att göra inget innan jag lägger mig!
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela