Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

26/8

Publicerad 2012-08-26 11:29:03 i MathildaOhlsson,

Godmorogn!
 
IGår efter innebandy som slutade med vinst för Storvreta, så åkte jag ner på stan med pappa o matilda för att köpa en mascara till mig och sedan äte lite med pappa. Kom hem vid sex tiden ungefär och grillade då med mamma och co.
Sen så hände det inte speciellt mkt satt o pratade lite med mamma, mikke, morfar och maggan.
Senare blev det lite oth avsnitt haha. Somande runt ett tror jag att det var.
 
Vakande för ungefär en halv timme sen och sitter nu färdig fixad i soffan o väntar på att de andra ska bli klara så vi kan gå till morfar och träffa min kusin med barn som har kommit dit.
Senare idag vet jag inte vad som händer vet iallafall att jag ska hem till pappa senare idag, mkt mer vet jag inte så det är bara att vänta och se.
 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela