Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

25/8

Publicerad 2012-08-25 13:09:13 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Igår så gjorde ja inte så mkt tog det mest lungt. Mot kvällen så kom morfar o min moster hit, så vi åkte o köpte pizza till alla så hade vi lite fredagsmys här.
Somnade runt halv ett tiden i går och vaknade vid nio idag.
 
Har ätit lite frukost o kollat på några gamla oth avsnitt älskart! Har även hunnit duschat o fixat mig nu ska jag bara klä på mig och sedan gå till bussen som går tjugo över ett in till stan. I stan så blir det som sagt innebandy och sedan ska jag köpa en mascara.
Ikväll så ska vi grilla med morfar och min moster sen så händer det inte så mkt mer tror jag!
 
hinner inte ladda upp bild för nu måste jag springa till bussen typ !
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela