Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

24/8

Publicerad 2012-08-24 13:22:00 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Igår orkade jag inte blogga för mådde skit när jag kom hem från skolan, var trött och huvudvärk o feber typ så det var inte roligt alls.
Så när jag kom hem så pratade jag lite med mamma o min moster som kom hit igår på besök. Sen så gick jag o la mig o sov en timme innan det var dags att gå upp för att åka i väg på möte med pingisen.
Kom hem vid halv nio kanske eller något sånt och då åt jag lite pannkakor till middag och sedan kolla jag lite på tv.
Skulle gå o lägga mig i tid tänkte jag eftersom jag fortfarande hade ont i huvudet och mådde inte speciellt bra. Men det blev så att jag kolla på tvn till elva och tänkte då att jag skulle gå o lägga mig när det var paus men jag somnade i soffan.. så vaknade vid halv tre i natt på soffan med kläderna o sminket o allt på så det var bara att palla sig upp o ta bort sminket o allt :P Men somnade om på direkten nästan så det var skönt.
Idag vaknade jag vid åtta typ så då flyttade jag mig till soffan med täcket o kudde o somnade om en timme.
Her sedan dess kollat lite på tv o sedan städat trapphusen.
 
Nu sitter jag o kolla på MTV och ska snart börja med lite skolarbete jag har att göra.
 
Idag är vi lediga eftersom det är ettornas dag på skolan så då får tvåorna och treorna vara lediga, skönt!
 
Det var det jag hade att säga, hörs senare!
 
// Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela