Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

22/8

Publicerad 2012-08-22 16:01:04 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Orkade inte blogg igår och hann inte heller, men idag kör jag på igen!
 
Dagen i dag började som vanligt 8.30. Först hade vi matte där vi började med ekvationer och uttryck, och om man inte  blev klar med de sider som man skulle göra så skulle man ta hem o göra klart det till i mrn, och såklart var det så många tal på varje sida så hann inte göra klart.. SÅ måste göra det nu irriterande haha, fast så är det bara att bita i hop o göra det. Sen så hade vi samhällskunskap där vi planerade hela läshåret så det gick bra.
Sen så vare det lunchom man kan kalla det lunch när man får sallad med bara pasta o inget kött aktigt.
Sen så var det idrott där vi spelade ett frizbee spel eller vad man ska säga och sedan så körde vi brännboll mot en annan klass.
Efter idrotten som slutade 13.20 så stannade jag,Fannie och Lovisa kvar i ca 40 min och gymade i skloan, gick hyfsat bra haha :P
Tog sedan 14.49 tåget hem och har inte gjort någor speciellt sen jag kom hem.
Nu ska jag göra matten och sedan duscha och fixa lite små grejer.
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela