Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

17/8

Publicerad 2012-08-17 10:15:19 i MathildaOhlsson,

Godmorgon!
 
Har varit vaken en stund för Morfar skulle komma o hämta en nyckel o ett papper. Det kanske är bäst också att börja gå upp i tid eftersom skolan börjar på Måndag.
 
Igår gjorde jag inte speciellt mkt efter att jag hade städat klart i trapphusen, lite av ett träningspass att springa upp o ner för alla trappor ett ex antal ggr..
 
Nu ska jag alldeles strax hoppa in duschen för ska ta 11.23 tåget in till stan o träffa min lillebror, så ska vi köpa lite kläder till han för han fyller år på söndag så det skulle va min present att följa med honom :)
Sen vi tre så ska jag träffa några tjejer från klassen och sen så ska vi hem till Matilda o grilla, Mys!
 
Nu måste jag skyndamig om jag ska hinna med allt jas ska göra först haha!
 
Ha en bra dag alla!
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela