Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

16/8

Publicerad 2012-08-16 11:10:40 i MatildaNakev,

Hejsan!!

Sitter i soffan o kollar på tv. Just nu går desperate housewives så kollar på det, har typ sett de en miljon gånger men men.

Idag ska jag iväg på en sak med mamma vid tre tiden. Är nervös o hoppas att det gått bra sen sist. Vill bara att allt ska vara över nu.
Sen vet jag inte vad jag ska göra mer idag. Idag måste jag packa upp mina resväskor, skolan börjar ju på måndag o vill gärna ha ordning på alla kläder i garderoben då.

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela