Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

15/8

Publicerad 2012-08-15 14:22:27 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Vaknad vid tio tiden idag, som tur är så känner jag mig bättre idag men inte helt hundra men det funkar väl.
Sitter just nu o kollar på DH som går på tvn eller ja nu är det slut haha.
Ska snart hoppa in i duschen, och sen städa upp lite här o lägga in alla kläder i garderoben osv.
Sen vid halv två tiden så kommer Matilda o gör mig lite sällskap ♥
Får se vad vi hittar på men förhoppningsvis så är det fint väder så vi kan sitta ute o inte inne o uggla haha :P
 
Nej nu ska jag sätta fart så jag blir klar någon gång haha :)
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela