Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

14/8

Publicerad 2012-08-14 12:31:46 i MatildaNakev,

Hejsan! Haha jag gör precis samma sak som jag gjorde sist jag blogga. Eller ja inte exakt jag har redan ätit frukost men jag kollar på Pretty Little Liars. Ska snart ta mig lite lunch oxå.

Hela helgen plus igår har jag bara varit hemma. Finns en anledning till varför men aja. Hoppas på att de blir bra, annars känns de som jag varit hemma förgäves. Eller va ut en snabbis igår på morgonen för att åka o lämna min lillebror på dagis men de va de. Eller juste i söndagskväll blev jag även bjuden på bio av Mathilda. Vi hade ett mysigt avslut på veckan. Filmen vi såg var Maria Wern: Inte ens de förflutna. Väldigt bra faktiskt, så rekomenderar den!

Idag händer de nog inget heller. Ska försöka få ta mig i kragen o packa upp resväskorna från Norge. Herregud idag va de ju en vecka sen vi kom hem haha o kläderna ligger fortfarande nerpackade... Mamma har tjatat men jag har bara låtit de vara haha. Får se om jag kommer göra de idag, om jag känner mig själv kommer jag skjuta upp de.

Men vi hörs!
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela