Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

10/8

Publicerad 2012-08-10 23:31:42 i MathildaOhlsson,

Godkväll alla!
 
I går efter att jag hade varit o träffat Matilda o Bella så åkte jga hem till mamma för att få mitt hår klippt, det blev lite kortare men ör nöjd :) Kom hem vid halv nio tiden tror jag och kollade först lite på tvn och sen på DH :)
Somnade runt tolv tiden kanske.
 
idag vakande jag vid nio som, fast gick upp först vid halv elva för kollade på DH först haha :)
 
Sen vid ett tiden så åkte jag o pappa först och lämnade Johannes inne i stan för han skiulle till tandläkaren och sen till Storvreta och lämnade Michael. Sen när vi hade gjort det så åkte vill affären och handlade och sen vidare mot tåget för att hämta Johannes som var klar hos tandläkaren.
sen så åkte vi hem och då kom mamma på besök och fikade lite med oss :)
 
sen efter det så har jag typ bara städat hela huset nästan förutom mitt rum och vardagsrummet, men vardagsrummet får faktiskt någon annan städa haha.. :P
 
Nu skajag snart lägga mig, för i mrn ska jag till mamma vid elva o ska först hinna packa allt och sen städa mitt rum så det är städat till jag kommer tillbaka nästa gånt till papap :)
 
Godnatt// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela