Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Min helg

Publicerad 2012-04-15 21:48:18 i MatildaNakev,

Hej!

Jag vet att det var jättelängesen jag bloggade. Men som jag sagt förut så är det så mycket just nu.
Iaf helgen har varit bra. Började helgen med att möta upp Ingela på stan i fredags efter skolan. Vi satt oss på Årummet och blev kvar där i fem timmar. Så skönt att bara sitta och prata över några koppar te. Mysigt!
Lördagen var jag bara hemma hela dagen, vid sju kom ingela över på lite fika och sen blev det så att jag följde med henne hem när hennes mamma kom för att hämta henne. Ibland är det bra att vara lite spontan :)
Så idag vaknade jag upp hos henne halv tolv. Vi tog det bara lugnt ett tag sen så körde vi ett litet zumba pass framför hennes Wii, jätteroligt och man blev riktigt trött!
Dem var så snälla att skjutsa hem mig vid fyra tiden. Hemma har jag bara tagit det lugnt, tog ett skönt varmt bad och sen har jag bara suttit vid datan. Gjorde även klart min Insändare i svenskan och skickade in den till min lärare.

Nej nu ska jag snart sova vi hörs imorgon!

// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela