Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Hemma

Publicerad 2012-04-20 12:23:37 i MatildaNakev,

Hejsan!!

Jag är hemma och sjuk idag, var även sjuk igår. Men igår på morgonen drog jag mig upp till skolan och skrev spanska nationella iaf. Imorse när jag vakna hade jag så ont i huvudet och halsen så hade ingen ork att ta mig upp till skolan, så blev som sagt hemma. Eftersom vi ska till Malmö imorgon för att kolla på SM-finalen i innebandy kände jag även att det var bra att vara hemma och vila så jag inte blir ännu sjukare och inte kan åka.
Just nu är huvudet iaf bättre, halsen den krasslar men men inte så mycket jag kan göra förutom att äta halstabletter.

Jag har iaf packat min packning som ska med till malmö. Fem över två måste jag dock ta mig in till stan fast jag varit hemma idag. Måste in för att ta ut pengar och så hade jag och min morbror och mathilda planerat att fika idag för att planera lite när vi kan åka till Norge och hälsa på i sommar. Men det är inte så ansträngande så det blir nog bra.
Sen följer jag med mathilda hem och sover där ikväll, vi ska ta upptåget klockan 06.23 från skyttorp imorgon bitti så känns bättre att sova där.

Annars vet jag inte vad som händer ikväll riktigt, vi ska väl packa resväskan(ska packa om allt i en annan väska när jag kommer dit) och så ska jag duscha och sen ska vi väl bara ta det lugnt.

vi hörs senare!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela