Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

3 April

Publicerad 2012-04-03 12:26:08 i MathildaOhlsson,

Hej,
Hann inte blogga igår, Gick upp vid kvart över nio och hämtade tvätt hos morfar han hade tvättat åt mig. Sen så åkte jag in till stan med 12.23 tåget och kom hem tjugo o tio igår. Köpte två nya tröjor igår och sen så gick Jag, Matilda, Malin, Lovisa, Fannie och Bella på bio och kollade på hunger spelen, den var helt okej :)
Idag så vaknade jag nångång vid nio och åt lite frukost och kollade lite på tv. Har hunnit gjort två kladdkakor och ska snart börja att göra två hallon pajer. Sen så ska jag städa lite och sen fixa mig och åka in till fyrishov och kolla på Storvretas semifinal match :)
Nu ska jag fortstätta med min lilla bakstuga här ;)
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela