Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

25/4

Publicerad 2012-04-25 16:36:26 i MatildaNakev,

Hejsan!! Nu tänkte jag att det var dax att upptadera här litegran. Kom hem för kanske 20 min sen och har inte hunnit göra speciellt mycket, bara bytit om till mjukisdressen haha! Skolan var helt okej, sista lektionen var svenska där jag och mathilda redovisade våra nationella, det gick nog bra för oss båda! Vi skulle gjort det i måndags men då var vi inte i skolan pågrund av att vi kom hem så jäkla sent från malmö då det blev en massa förseningar och krångel med tåget, ett tag verkade det som att vi skulle få bli kvar i malmö en extra dag men det slapp vi! Iaf tänkte göra ett inlägg om Malmö lite senare efter middagen, så det skriver jag om själva vistelsen där och lägger upp bilder från helgen också! Nu ska jag snart äta middag tror jag och sen så ska jag plugga lite samhäll och lite psykologi. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att ta en promenad men vet inte riktigt. Ska iaf ta det lugnt och senare ikväll ta en dusch också! Men vi hörs senare med ett inlägg om helgen!! //Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela