Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

18 Maj

Publicerad 2012-04-18 19:22:30 i MathildaOhlsson,

Hej!
Har väldigt mycket i skolan nu och så har det varit massa med andra saker så har inte haft ork eller tid att blogga. Men Ska försöka hinna med att blogga varje dag :)
Idag så var det skola som vanligt. Vi hade engelska, spanska, historia och svenska jobbig dag alltså. Vis lutade 15.00 men jag och Lovisa gick 10 min före sp vi skulle hinna med 15.19 tåget :)
Sen när jag kom hem så pratade jag lite med mamma och har ätit lite. Har skickat in en histora uppgift också. Ska nu skriva på mitt muntliga nationella i svenska hade jag tänkt ;)
Ska försöka och plugga lite natur också för vi har ett stort läxförhör på fredag som är mer som ett prov men men.
Är så taggad till på lördag då vi åker till Malmö så dem sista två dagarna kommer gå snabbt hoppas jag!!
Min super fina temugg jag fixk av Matilda i pressent!
haha tar upp halva köksbordet då jag åste använda två datorer då min skoldator inte kan ha mammas trådlösa internet sak -.-
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela