Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

17/4

Publicerad 2012-04-17 20:13:49 i MatildaNakev,

Hej! Som ni kunde ana på mitt inlägg från igårkväll så vann storvreta igår vilket innebär att de är vidare till SM-finalen som är på lördag! Åhh o vi ska ju dit så det känns så bra att de vann, annars hade det varit lite tråkigt om vi skulle dit o inte storvreta haha :) Men det slutade ju bra även fast storvreta låg under med 0-3 först men tog igen och slutade med 8-3! Riktig utklassning av storvreta! Idag har det varit skola som vanligt. Jag och mathilda redovisade även spanskan idag, det gick bra hoppas jag! Sen slutade vi ju efter skolan men var tvugna att sitta kvar i skolan någon timme för att sedan åka på ett föredrag inom naturkunskap. Så irriterande att man måste gå på sånt skit utanför skoltid.... inte alls intressant, lärde mig inget om jag ska vara ärlig. haha kommer inte ens ihåg något därifrån. Efter så åkte vi och handla sen hem till pappa, lagade mat och sen har vi bara suttit vid datan/tv:en. Tisdagar är sköna dagar oftast, för oftast är det inte så mycket att göra på tisdagar så man kan ha en lite "slapparkväll" + att vi kollar på olika pogram som vi följer på kvällarna och dem är just på tisdagar ;) Just nu kollar vi på nya avsnitt av Top Model, den svenska varianten tog ju slut förra veckan, och nu har dem gjort någon säsong med en massa gamla deltagaren av top model som leds av Tyra Banks. Ska bli intressant att se hur det blir! Efter det ska vi se Desperate Housewives! Ska även hinna tvätta håret hade jag tänkt! Bilder från matchen igår kommer om en stund i ett nytt inlägg! // Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela