Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

True talent

Publicerad 2011-11-06 21:05:00 i MatildaNakev,

Hejsan!!
Idag har jag för det mesta bara varit hemma o tagit det lungt :) Skönt med sånna dagar ibland.
Men jag var en liten vända ner på stan och hem till mamma och packade lite kläder till imorgon, tisdag och onsdag. Pappa är hemma från Norge(där han jobbar) och då ska vi vara här tills på onsdag.
Efter middagen kollade jag på True Talent och pappas kompis kom även över på fika som vi åt samtidigt som det gick på tv. Min favorit vann en plats i finalen redan i veckan så jag var inte så nervös :P
Nej nu ska jag ta bort smink och sen lägga mig, dags för skola igen imorgon efter en veckans lov! Mit lo har varit superbra! Imorgon ska jag skriva om vad jag o några tjejkompisar gjorde i Onsdags, måste varit den bästa kvällen på väldigt länge! mer får ni veta imorgon :)
God natt!!
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela