Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

sjuk

Publicerad 2011-11-15 14:41:01 i MatildaNakev,

Hej igen!!

Nu är jag tillbaks! Min helg i Norge var jättebra, så skönt att komma ifrån allt ett tag o inte behöva tänka så mycket! Tack till min snälla morbror som gjorde så jag kunde komma med så kort varsel!♥

Idag har jag varit hemma och varit sjuk. Började med en så otrolig huvudvärk igår som gick över till migrän så kunde inte sova så mycket inatt och imorse var huvudet på väg att sprängas kändes det som så blev hemma.
Nu känns det bättre har fortfarande huvudvärk men inte alls lika hemsk som tidigare :D
Har skrivit klart min uppsats som ska in ikväll oxå, eller jag har typ en liten sak kvar men det ska mathilda hjälpa mig med när hon kommer.

Det är ju tisdag idag och då har hon och jag en liten tradition att först träna zumba på friskis och svettis och sen åka hem till pappa och kolla på desperata hemmafruar och sen sova här. Men idag skippar vi zumban och tar det bara lung och kollar på dh ikväll! :D

Så vi hörs senare!



En gamal bild på mig o Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela