Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Mysdag

Publicerad 2011-11-25 20:18:50 i MatildaNakev,

Hejhej!
Idag var vi lediga! Jag åkte in till stan vid halv elva och mötte upp mathilda o tränade :)
Sen gick jag hem till fannie, men innan gick jag in o köpte en varsin bulle till oss på ica. Tänkte att jag skulle överraska henne och komma med bullar! O gissa om hon blev glad! tillomed så glad att jag fick ett eget inlägg på hennes blogg angående att jag kommit med bullar! Inte illa det inte! tryck HÄR för att läsa hennes blogg!
Var som sagt hos fannie en stund och sen gick jag ner på stan för att träffa upp pappa och Anton för att äta middag. Blev att vi åkte till Ragusa och åt där! Supergott!
Nu sitter jag hemma och kollar på idol!
hörs imorgon!
// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela