Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Lördag den 19onde November

Publicerad 2011-11-19 14:57:12 i MathildaOhlsson,

Hej

hittilss idag så har jag tvättat lite förnster rutor och tvättat kläder här hemma, sånt som måste göras och om inte jag gör det så gör ingen annan det heller -.- men får lite pengar av pappa för att jag gör det :) har också hunnit med att plugga lite historia och fixat mina naglar lite :) de blev inte världs fina men ska göra om dem hos mamma i veckan. nu ska jag fortsätta och plugga lite sen så ska jag städa lite till här hemma :P -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela