Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

I skolan

Publicerad 2011-11-30 08:51:03 i MatildaNakev,

Hej!!

Igår hade varken jag eller mathilda tid att blogga... Vi var först i skolan som alla andra dagar och sen åkte vi hem direkt till mig. Vi gjorde lite historia läxa hemma hos mig sen åt vi middag och efter middag var vi tvugna att lägga oss på sängen en halvimme för vi var så sjukt trötta och vid halv sex så skulle vi ta bussen in till Friskis och dansa zumba!
Så den lila vilan var verkligen behövlig!!
Efter zumban så åkte vi hem duschade och sen var det DH på tv!! Så spännande det är nu!!

Alltså jag vet inte vad det är med mig, hört att det är samma med Mathilda, jag är hela tiden så sjukt trött! Även fast jag sover hela nätterna utan att vakna så är jag som en zoombie... Åhh det är så mycket i skolan och allt runt om kring just nu också så det går åt så mycket energi. Jag skulle bara vilja gå och lägga mig och sova tills jag vaknar nån gång i typ juni, känns som jag skulle kunna sova så länge om jag bara fick! Får trösta mig med att det bara är tre veckor kvar tills vi får jullov! Men det är dock tre veckor som är fyllda med skolarbete! Har en redovisning denna vecka, sen har jag en nästa vecka och även ett prov nästa vecka och veckan efter det är det också ett prov och en redovisning som står på schemat + så har vi ju andra läxor också varje vecka!

Nu kanske ni undrar omjag inte är på lektion i skolan och jo jag är i skolan men min halvklass har sovmorgon idag när den andra halvan ska redovisa engelska. Jag skulle gentligen kunna vara hemma nu men mathilda sov ju hos mig igår o hon är i den halvklassen som redovisar ust nu så jag fick gå upp vanlig tid o följa med henne till skolan. Nu sitter jag i biblioteket och väntar på Sara vi ska jobba lite med vårt engelska arbete! 

Vi hörs!



En gamal ful driv bild på mig och Mathilda! Haha man måste ju bjuda på sig själv ibland!!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela