Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Gossip!!!

Publicerad 2011-11-28 18:35:41 i MatildaNakev,

Hallå!!

Har precis ätit middag och ska snart kolla på ett gossip girls avsnitt! åhh älskar den serien, en av den bästa♥
kollar väl på ett eller två avsnitt innan jag måste duscha o sen blir det säkert en till i sängen innan jag somnar :D
Är man beroende så är man!

Skoldagen har varit bra, vi hade natur i morse som slutade 10.20 och vår idrott var inställd så då fick vi håltimme till 13.20! Alltså tre timmars hål! Så skönt! Jag gjorde klart en svenska uppgift sen tog jag o mathilda oss in till stan för att möta upp min morbror, han bjöd oss på lunch så snäll som han är! Blev kebab! så gott♥
Så vi slapp den äckliga skolmaten idag, yey! :D

Sen var det tillbaks till skolan och 13.20 hade vi matte efter det var det svenska som gällde. Vi håller på med gramatik på svenskan nu och jag tycker helt ärligt att det är svårt med allt det där med bisatser, huvudsatser o vad det nu heter! åhh blir inge klokare av det iaf!

Vi slutade kvart i fyra o då åkte jag hem och ja nu sitter ja som sagt här.
Nej nu blir det att kolla gossip!! Äntligen, har längtat hela dagen!!


De som gör att serien är så sjukt bra!

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela