Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Förstadvent

Publicerad 2011-11-27 19:26:25 i MathildaOhlsson,

Hej

Har inte bloggat på hela veckan, men har varit hos mamma och då så delar vi på internet så då blir det inte av att jag bloggar :P men det ska bli bättre ;)

idag är det första advent och det har inte firas speciellt mycket, inte alls faktiskt. tycker det inte finns någon juulkänsla alls utan snö men när jag kollade ut genom fönstret för 10 min sen? så snöade det !! fast den kommer inte ligga kvar länge haha. nu ska jag göra lite skolarbete sen så blir det duschen och sängen. hela den kommande veckan består av plugg -.- har två redovisningar den här veckan jätte kul.. eller inte men nu ska jag göra något vettigt.

// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela