Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

En av de bästa kvällarna på länge!!

Publicerad 2011-11-07 20:24:51 i MatildaNakev,

Ja som rubriken säger så var förra onsdagen en av de bästa dagarna på länge! Mathilda kom hem till mig (hos mamma) vid ett, vi fixade oss o åkte hem till pappa o lämnade lite saker, för vi skulle sova där på kvällen :)
Sen in till stan igen vi sex träffade vi upp Fannie och Lisa och gick och åt på Dragon palace! Gott med kina buffé!
Sen vid tio över åtta mötte vi upp Ingela och Josefin utanför Uppsala Konsert och Kongress, där vi skulle se ingen mindre än VERONCA MAGGIO!!!♥ åhh hade längtat så länge och då var det äntligen dags!!! Så bra, den tjejen är ju sjukt grym! Alla hennes låtar är så sjukt bra och man kan inte sitta still eller låta bli att sjunga med när man hör hennes låtar!! Haha sitter faktiskt i skrivade stund och lyssnar och sjunger med på 17 år, en av de bästa låtarna enligt mig!
Sen när det var slut så följde Mathilda, lisa, ingela, fannie med mig, från början var det bara mathilda som skulle sova hos mig men det var bara roligt att de andra oxå fljde med! Vi satt och prata o såg film o la oss inte förens vid fyra, kan säga att jag var trött dagen efter!
Nej men det var en av de bästa kvällarna på länge, är fortfarande sjukt glad och lycklig efter den kvällen! :D
Och tack alla mina underbara tjejer som jag tillbringade kvällen och natten med! Ni är bäst! Älskar er!♥
Hade med kameran men mitt minneskort funkade inte i det så det blev tyvärr inga bilder! :(
Men ni får ändå en bild på Veronica Maggio bara för hon är så sjukt snygg och bra!!
// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela