Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

7/11

Publicerad 2011-11-07 18:17:46 i MatildaNakev,

Hej!!
Idag är jag så sjukt trött! Håller på att somna här hemma, tänkte först sova en stund när jag kom hem men tänkte att jag lägger mig tidigare ikväll istället. Har ätit middag för en stund sen med pappa, sista dagen har är kvar här i Sverige för imorgon åker han till Norge idag. Kommer sakna honom! Vi ska snart fika lite och bara sitta och umgås. Sen så måste jag även duscha, håret blev så äckligt efter idrotten idag, där vi hade plankboll först och sen cirkel övningar. Alltså att man har några stationer där man ska göra olika styrkeövningar o så går man runt. Aja ni fattar nog. Nej nu ska jag fika med familjen, skriver sen vad jag gjorde i onsdag!!
// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela